Meni
Košarica

Splošni pogoji

Vsebina

  1. Veljavnost
  2. Naročilo, sklenitev pogodbe, količinske omejitve
  3. Cene in stroški pošiljanja
  4. Dostava
  5. Pridržek lastninske pravice
  6. Pravica do odpovedi
  7. Garancija in odgovornost
  8. Načini plačila in kuponi
  9. Varovanje podatkov
  10. Marketinško obveščanje & komunikacija s strankami
  11. Upravitelj spletne strani
  12. Končna določila
  13. Facebook pixel

 

1.Veljavnost

Ti splošni pogoji uporabe (SPP) veljajo za vsa naročila in pošiljke med Aniveg d.o.o., Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ (v nadaljevanju: Taffy & Lilly) in njenimi strankami za spletno trgovino www.taffylilly.si.

 

2. Naročilo, sklenitev pogodbe, količinske omejitve

Naročilo

  • Taffy & Lilly nudi svojim strankam bogato izbiro izdelkov za pse. S klikanjem na izdelke ali opise izdelkov pride kupec do opisa izdelkov, npr. količina ali vrsta okusa izdelka ipd.. S postavitvijo na želeno število in klikom na gumb “V KOŠARICO” je izdelek položen v virtualno nakupovalno košarico.
  • S klikom na gumb "poglejte košarico", postavljenem v spletni trgovini na desni strani zgoraj, pride kupec do pregledne strani in lahko vsakokrat preveri, kateri izdelki se nahajajo v njegovi virtualni nakupovalni košarici in po potrebi lahko vnese popravke.
  • Če želi kupec svoj nakup zaključiti, lahko nadaljuje s pritiskom na gumb "BLAGAJNA". Registrirane stranke lahko tukaj vnesejo svojo uporabniško ime in geslo, da lahko shranjene informacije o sebi avtomatično uporabijo za naročilo. Alternativno se lahko stranka registrira kot nova stranka in odpre svoj račun ali brez odprtja računa nadaljuje nakup. V tem primeru mora stranka na naslednji strani podati podatke o svojem naslovu in podatke za izstavitev računa.
  • Naročilo je zaključeno s klikom na gumb "ZAKLJUČI NAROČILO". S tem je oddana zavezujoča ponudba.

 

Sklenitev pogodbe

Predstavitev asortimana v spletni trgovini služi kot ponazoritev in ne predstavlja obvezujočih ponudb za nakup. Kupec poda iz svoje strani obvezujočo ponudbo za sklenitev nakupne pogodbe s tem, da s klikom na gumb "zaključi naročilo" zaključi postopek naročila. Stranka prejme nato avtomatično potrdilo o sprejemu naročila preko e-pošte (potrdilo o naročilu). To potrdilo o naročilu še ne predstavlja sprejetja ponudbe. Pogodba s Taffy & Lilly stopi v veljavo šele, ko Taffy & Lillys naročeni izdelek pošlje stranki in odpremo potrdi kupcu po e-pošti (potrdilo o odpošiljanju).

Količinske omejitve

Prodaja ponujenih izdelkov poteka le v običajnih količinah, primernih za gospodinjstva in poslovno sposobnim osebam.

 

3. Cene in stroški pošiljanja

Vse cene vključujejo zakonsko določen DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene ne vključujejo stroškov dostave in pakiranja.

Za informacije o cenah dostave prosimo preberite: Informacije o pošiljanju.

 

4. Dostava

Okvirni čas dobave znaša, če ni v ponudbi drugače navedeno, 2-6 delovnih dni. Informacije o pogojih pošiljanja in dostave so na voljo tukaj.

Če vsi naročeni izdelki niso na zalogi, ima Taffy & Lilly pravico na lastne stroške izvesti delne dostave, v kolikor se stranka s tem strinja.

V primeru, da Taffy & Lilly naročenega izdelka ne more dostaviti, ker ga Taffy & Lilly brez lastne krivde ne dobi dobavljenega od svojega dobavitelja, lahko Taffy & Lilly odstopi od pogodbe. V tem primeru Taffy & Lilly stranko nemudoma obvesti in ji ponudi podoben izdelek. V primeru, da podoben izdelek ni na voljo ali stranka ne želi dostave tega izdelka, bo Taffy & Lilly plačilo za že plačane izdelke brez protistoritev nemudoma povrnil.

Znotraj EU poteka dostava brez carine. Pri pošiljanju v države izven EU, posebej v Švico in Srbijo, nosi stranka morebitne carinske, davčne ali druge dajatve sama.

Če so prejeti izdelki poškodovani zaradi transporta, je potrebno takoj obvestiti Oddelek za pomoč strankam od Taffy & Lilly. Taffy & Lilly ima na tak način možnost pri prevozniku ali zavarovalnici za transportno zavarovanje reklamirati škodo. Če stranka ne zagotovi potrdila o poškodbi pri prevozu, to ne sme imeti vpliva na njene pravice iz naslova zakonske garancije.

Za čim boljše izpolnjevanje naročil posreduje Taffy & Lilly ustrezni dostavni službi e-poštni naslov in - če je dana – tudi telefonsko številko strank. To posredovanje je obvezen del pogodbenega razmerja s Taffy & Lilly.

 

5. Pridržek lastninske pravice

Do celotnega plačila ostane blago last Taffy & Lilly. Pred tem brez soglasja s strani Taffy & Lilly ni dovoljena zastava, prenos lastništva, predelava ali preoblikovanje blaga.

 

6. Pravica do odpovedi

Stranke, ki so potrošniki imajo 14 dni pravico do odpovedi. Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za določen namen, ki ni namenjen za njeno komercialno ali samostojno poslovno dejavnost. Veljajo sledeča pravila glede pravice do odpovedi in izključitve. Pri nadaljnjih vprašanjih glede odpovedi se lahko stranka obrne na naš Oddelek za pomoč strankam

Pogoji odpovedi

Pravica do odpovedi

Stranka ima pravico, da v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopi od te pogodbe. Odpovedni rok se šteje 14 dni od dneva, ko ste sprejeli ali imate vi ali z vaše strani imenovana tretja oseba, ki ni prevoznik, zadnje blago v posest.

Za uveljavljanje svoje pravice do odpovedi, nas morate (Taffy Lilly d.o.o., Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ, Slovenia, info@taffylilly.com) z jasno obrazložitvijo (npr. pisno po pošti, e-pošti) obvestiti o vaši odločitvi, da odpovedujete to pogodbo. 

Za upoštevanje odpovednega roka je dovolj, da obvestilo o odpovedi odpošljete pred iztekom roka pravice do odpovedi.

Potek odpovedi

V primeru odpovedi te pogodbe, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo dodatnih stroškov, ki so nastali zato, ker ste izbrali drugačno obliko dostave kot ponujena z naše strani, najboljšo standardno dostavo) takoj in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o odpovedi. Za vračilo denarja se uporabi enako plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen, če ni izrecno drugače dogovorjeno; v nobenem primeru ne boste imeli zaradi vračila denarja dodatnih stroškov. Vračilo denarja lahko tudi zavrnemo dokler nismo prejeli blaga nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste poslali blago nazaj, pri čemer se upošteva kaj je bilo storjeno prej.

Blago morate takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko ste nas obvestili o odpovedi te pogodbe poslati ali izročiti na naslov:

Warehouse.si

(za Taffy Lilly d.o.o.)

Tržaška cesta 132, 1000 Ljubljana

Slovenija

Upošteva se rok, če ste blago poslali nazaj pred iztekom roka 14 dni.

Stroške pošiljanja, ki nastanejo pri vračilu blaga, nosite sami.

Za vsako morebitno izgubo vrednosti blaga, ki se šele pojavi, če nastane ta izguba vrednosti zaradi preizkušanja kakovosti, lastnosti in delovanja blaga, odgovarjate le, če niste ravnali v skladi s predpisi.

 

Izključitev pravice do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe je izključena pri dobavi blaga

  • ki ni vnaprej izdelano, ampak je pri proizvodnji prevladala individualna izbira ali odločitev potrošnika ali je bilo izdelano posebej po navodilih in želji stranke, za dobavo hitro pokvarljivega blaga ali blaga s kratkim rokom uporabe,
  • ki zaradi zdravstvene zaščite ali higiene ni primerno za vračanje, ko je bila že odstranjena zatesnitev po dobavi,
  • ki je po dobavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugim blagom.

 

7. Garancija in odgovornost

Veljajo zakonsko določene pravice do garancije.

Veterinarska medicinska dietna hrana se lahko uporablja le po priporočilu in pod rednim nadzorom lečečega veterinarja. Vašega hišnega ljubljenčka med hranjenjem redno (vsakih 6 mesecev) peljite na kontrolne preglede k veterinarju, v primeru poslabšanja zdravstvenega stanja vaše živali pa takoj poiščite pomoč veterinarja. Taffy & Lilly ne prevzema nikakršne odgovornosti za posledice nepravilne ali neuporabe veterinarsko medicinske dietne hrane v skladu s predpisano uporabo.

 

8. Načini plačila in kuponi

Načini plačila
Izdelke lahko plačate s kreditno kartico, Paypal sistemom ali po predračunu. Taffy & Lilly si pridržuje pravico, da v posameznih primerih ali odvisno od načina dostave, ki ga je izbrala stranka, sprejme samo določen način plačila.

Plačilo po povzetju
Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z GOTOVINO ter, da je najvišji možni znesek za plačilo po povzetju 500 €. Opozorilo: v primeru, da trikrat ne bi plačali po povzetju, vam sistem avtomatsko ne bo več dovolil pri naslednjem naročilu izbrati načina plačila po povzetju!

Plačilo s kreditno kartico
Pri plačilu s kreditno kartico sledi takojšnja bremenitev ob spletnem naročilu blaga (sprejemamo MasterCard in Visa).

Plačilo po predračunu
V primeru plačila blaga po predračunu je potrebno znesek računa nakazati na spodaj naveden bančni račun v roku 7 dni po prejemu potrditve naročila.

Bančni podatki za nakazilo:
Taffy Lilly d.o.o.
Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ
TRR: 1010 0005 7793 565
IBAN: SI56 1010 0005 7793 565
SWIFT (BIC): BAKOSI2X

Kuponi
V primeru unovčenja kuponov se upoštevajo posebni pogoji, ki veljajo za unovčenje kuponov, kot so npr. minimalna količina naročila, veljavnost, itd. Ustrezne informacije so navedene na kuponih. V vsakem primeru se lahko pri enem nakupu unovči le en kupon oz. popust za eno naročilo. Izplačilo gotovine kakor tudi kasnejši obračun za prejšnja naročila ni možen. Nadaljnja prodaja ni dovoljena.

Stroški transakcije
V primeru, da stranka zamuja s plačilom, se nakupni ceni dodajo obresti zaradi zamude v višini 5 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero ECB. Če stranka ni končni potrošnik, znašajo obresti zaradi zamude 8 odstotnih točk nad temeljno obrestno mero. Taffy & Lilly si pridržuje pravico, da proti obvestilu uveljavlja višjo odškodnino zaradi zamude.

Računi
Stranka se strinja, da bo prejela račune v elektronski obliki. Elektronski računi bodo poslani na E-Mail naslov stranke kot PDF datoteka.

 

9. Varovanje podatkov

Taffy & Lilly zelo resno obravnava varovanje podatkov svojih strank. Določila o varovanju podatkov s strani Taffy & Lilly so na voljo tukaj.

 

10. Marketinško obveščanje & komunikacija s strankami

Ko stranka sklene pogodbo s Taffy & Lilly in navede svoj elektronski naslov (e-mail), ima Taffy & Lilly pravico do uporabe tega elektronskega naslova (e-maila) stranke za direktno oglaševanje podobnih izdelkov oziroma storitev, v kolikor stranka ob navedbi svojega elektronskega naslova ni temu nasprotovala. Stranka ima vedno pravico, da kadarkoli nasprotuje uporabi elektronskega naslova (e-maila), tako da pošlje sporočilo na info@taffylilly.com ali nas kontaktira preko kontaktnega obrazca, brez kakršnihkoli stroškov, razen stroškov prenosa v skladu z osnovno tarifo.

 

11. Upravitelj spletne trgovine

Taffy Lilly d.o.o.
Ulica Stanka Brenčiča 9, 2250 PTUJ
Slovenija
Okrožno sodišče: Sodišče Ptuj
ID za DDV: SI19910282

 

12. Končna določila

V primeru, da določila teh splošnih pogojev poslovanja postanejo neveljavna ali neizvršljiva, ostaja pogodba v veljavi do konca ter velja slovensko pravo. Ta izbira prava velja le toliko, dokler ni v nasprotju z aktualnimi veljavnimi zakonskimi določbami prava države, v kateri ima potrošnik v času njegovega naročila stalno prebivališče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V skladu z veljavno zakonodajo ponudnik objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je kupcem na voljo tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

 

13. Obvestilo o uporabi Facebook Pixel

Taffy & Lilly uporablja Facebook Pixel, analitično orodje za učinkovitost oglaševanja, ki ga ponuja socialno omrežje Facebook. Facebook Pixel je v lasti Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA, ali, če se nahajate v EU, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbor, Dublin 2, Ireland.

Facebook Pixel je neposredno povezan s socialnim omrežjem Facebook. Ko obiščete spletno stran Taffy & Lilly, se v vaši napravi shrani piškotek, ki služi k temu, da se vam ob naslednji prijavi v Facebook račun prikazujejo ustrezni oglasi. Facebook Pixel prispeva k optimizaciji oglaševanja ter tako omogoča, da se prikazujejo uporabnikom relevantni in ne morebiti neželeni Facebook oglasi. Poleg tega lahko s pomočjo Facebook Pixel ugotovimo, koliko uporabnikov klikne določen Facebook oglas. To nam pomaga oceniti učinkovitost naših Facebook oglasov za statistične namene in tržne raziskave. Zbrani podatki nam ne dovoljujejo, da bi določili identiteto uporabnika. Če želite več informacij o tem, kako Facebook zbira in uporablja te podatke ter kako zaščititi svojo zasebnost, si oglejte Facebook pravilnik o zasebnosti na Facebooku. V kolikor ne želite, da se vaši podatki zbirajo ali uporabljajo za prikazovanje Facebook oglasov, lahko uveljavljate pravico do odstopa od Facebook Pixel. To storite tako, da se prijavite v Facebook in sledite tej povezavi. Izbrane nastavitve so neodvisne od platforme in veljajo za namizne in mobilne naprave.